Sumeyyeky ogretmen1anne_ ben kestirdim allahın verdiği ömür kıla tüye bağlanmaz o zaman kaş da almayalım ağdaya da gitmeyelim sonuçta o da kıl 😂😂😂 adı üstünde işte batıl inanç hamilelikte kendimizi nasıl rahat hissedersek öyle olmalıyız
littlefish ogretmen1anne_ 36.haftadayim gecen hafta kestirdim cok rahatladim uzerimden 5 kilo gitti resmen 💙🌸🥰
mervemurat16 ogretmen1anne_ ben kestirdim hatta doğuma üç gün kala doktorun izni ile boyada yaptırdım mis☺️
izobellaaa-_- 3 kere kestirdim 3 kere platin soru oldum 4 aydan sonra şükür birşey olmadı 😃 sonuç saçı kökten kestim bebeyle saç maç hikaye 😂🫣
Gggg-12 Aşkım bende kestirdim rahatsız ediyorsa yapacak bir şey yok yani inanıyorsan tabi saygı duyarım ama biraz sanki şirk gibi geliyor bana bu Rabbım can vermiş kestiğim saçla ne alakası var
momguzide Valla arkadaşım takmadı kestirdi ama doğumda anomali oldu.. batıl ama yine de denk geldi işte bence yine de saçma