Bennureyla La_sumom benim ilaç tedavisiyle geçmişti. her sene bir kistim çıkıyordu nerdeyse. Hamile kalırsınız tabi ki. Tedaviyle geçen bir şey iyi huylu bir kist sanırım.
Selma-bttl La_sumom nasıl bir kistiniz var bilmiyorum ama benim sağ yumurtalık ta iki tane kist varmış ben hamile kalınca öğrendim doktorda şaşırdı 3.5 ve1.5 cm ve 4. Hamileliğim ve bende sürekli kist oluyor
Beyzab95 La_sumom ilişkiyi yasakladıysa patlama riski olan bir kisttir büyük ihtimalle bende de olmuştu bir kere adet sonrası görmek istiyor tekrar genelde geçiyor o kistiler ☺️
Hilalllay La_sumom sol tarafımda 3 mm doğum kontrol hapı kullandım 2 ay kontrole gittiğimde erimemişti doktorum gebeliğe engel değil dedi o ay zaten hamile kaldım. Ovulasyon testi almıştım tabi yumurtalama takibi yaptım. Öneririm.
La_sumom Hilalllay ayy inşAllah bende kalırım banada doğum kontrol önerdiler inşAllah gerek kalmadan kalırım
Hilalllay La_sumom rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin. Kalbinizi ferah tutun inşallah olur 🤲🏻