Tinii_minii_mom Kızlar sezeryana günler kaldı aklımdaki soru gaz ve tuvalet. Normaldede hiç gaz çıkarabilen biri değilim kendimi paralarım. Sanırım gazdan önce ağza bir şey sokturmuyorlarmış nasıl olcak bu gaz işi ya benim gibi zorlananlar nasıl çözdü bu durumu
mervemurat16 Tinii_minii_mom ağızdan birşey sokmadılar bana yürüyüş önemli gazlı birşey yiyip içemiyorsunuz bana kayısı kompostosu verdi hastane biz kendimizde yapmıştık onu içtim yürüdüm gazım çıktı tuvalete 2 gün sonra çıkabildim zaten kabızlık problemim vardı.Gaz çıkarınca ve idrar yapınca taburcu ediyorlar başka problem yok ise
Gozdecaner Tinii_minii_mom ameliyat sonrası ister istemez içiniz gaz doluyor zaten normalde cikardiginizdan daha farklı oluyor süreç ama her yürüdükten sonra tuvalete oturup karnınıza yastık dayayıp hafif eğilip o şekilde gaz çıkarmak büyük tuvalet yaparmış gibi daha kolay oluyor her yolu denedikten sonra anca bu şekilde cikarabilmistum
Gksslm Tinii_minii_mom İlk doğumda bana da öyle yaptılar gazımı çıkarmadan hiç bişey yiyip icirmediler
Tinii_minii_mom mervemurat16 yani yemek su yok demi gaz çıkarmadan önce. Ben bi yerden okudum hoşaf içtim gaz çıkardım diyordu. Diğer yerde bana hoşaf içirmediler gazdan önce diyorlardı anlamadımki hiç bende. Ben ağzıma su sokmadan ne bileyim hoşaf içmeden gaz çıkaramam tuvalete gidememki
mervemurat16 Tinii_minii_mom yemek veriyorlar sonra gaz falan çıkıyor zaten ameliyattan belli süre sonra bana çorba geldi sonra hemşireler çorbayı içtikten sonra bebeği emzirmemi istedi.Ağızdan birşey sokturmak diyince bence aparat vs yada ilaç gibi birşey sandım