Emine0131 Merhaba 39 haftalık hamileyim kan tahlilleri istedi doktorum, fibrinojen değerim 565 çıktı baya yüksek geldi sonuç pazartesi gel demişti doktor beklemesem mi gitsem mi bu değeri yüksek çıkan var mı
Rumeysayese123 Emine0131 merhaba doktorunuz ne dedi bende 32 haftalık gebeyim banada yüksek geldi 543 çıktı da yardımcı olurmusunuz
hanifeq Benim hamileliğin başında düşüktü sonraki aylarda yükseldi gebelikte yukselebiliyor Muş bu değer ama sezeryan falan olcaksaniz Dr nize gidin erkenden en azından bilgisi olsun