Filizs Merhaba. Sezeryan için tam haftasının beklenmedği hep erken alındığı söyleniyor doğrumu varmı böyle birşey
tugcesakzci Filizs 38+4 te oldum. Doktoruna göre değişiyoe ama 37 dolduktan sonra alıyorlsr genelde bebeği
mervemurat16 Filizs bir sebebi yok 37 ve sonrası zamanında doğum olarak geçiyor o yüzden genelde doktorla o haftalarda alabiliyor
Gurbetci1anne Bunun sebebi doktorlar kendi programlarına uydurmak istiyor doğumları. O yüzden sezeryancı çoğu doktor. Normal doğum onlar için hem çok zaman kaybı hem de program dışı geliştiği için sevmiyorlar. Hatta bazıları dürüstçe söylüyor bunu😂