MorKelebek54 Hazall23 doktorun yaltir dediyse yaptir kuzum ebet ilaclar skintili bi durum taniki ama doktorumun komtrolumde oldugu surece sorun olmaz
MorKelebek54 Hazall23 bencede kuzum ki tetanoz gerekli bi asi dogumda mikrop kapmamak icin alinmasi gereken onlem. Ordaki aletler ne kadar steril de olsa skintili bu durum
Esraaaas Hazall23 ben yaptırdım iki doz olucak bi tanesini yaptırdım iki gün kol ağrısı yapıyor biraz
Zeehraaaa 1 doz yaptırdım 2. Doz 5 şubatta sadece 2 gün kol ağrısı yaşadım onun dışında sorun yok hayatta başımıza ne gelecek bilemeyiz
MorKelebek54 Hazall23 ne demek kuzum ama dedigim gibi doktorun ne derse o. Bana ya da bi baskasina gore sakın hareket etme hicbirimiz burda doktor degiliz sadece basimizdan geceni anlatiyoruz o yuzden doktorun ne derse onu yap☺️☺️
Cennet_kusum16 Benim ilk gebeliğimde tek doz yapılmıştı. İkinci gebeliğimde doktor yaptırma erken doğumu tetiklemesin tek doz yeterli dedi o şekilde yaptirmadik