merhaba kizlar öncelikle adetime 10 gün var gebelik gibi bi düsüncemiz yoktu ama yanlislikla biseyler olmus olabilir kasiklarimda agri ve gögüslerimin ucunda cekilme gibi agrilar olunca süpelenip test yaptim dün hayalet gibi cizgi vardi pek emin olamadim attim kenari bugünde baktim böyle olmus silik cizgimi kuruma mi bilemedim kuruma cizgisi pembe olmaz diyolar ama bi sormak istedim siz nasil görüyosunuz ne düsünüyosunuz