Umutluol biz çatlatma tedavisi denerken doktorum şöyle önermişti, iğneyi vurduğun gün değerlendirmenizi istiyoruz, ondan sonra 36. Saate tekabül edecek şekilde bir daha değerlendirme istiyoruz, sonrası size bağlı demişti, yani erken çatlamaya karşı içerde sperm bulunsun diye iğne vurulduğumuz günü değerlendirmemizi önermişti, sizede örnek olur belki ☺️ böyle değerlendirince otomatikmen 1 dolu, 1 boş olarak değerlendirmiş oluyorsunuz, hem strese girmezsiniz, mutlaka şu saatte olması gerekiyor diye, çünkü insan geriliyor görevmiş gibi