Merhaba kızlar dün pembemsi akıntım oldu ama sadece afedersiniz silindikçe oluyordu , sabah kalktım kahverengi akıntım olmuş , acaba lekelenme mi yoksa adet mi olucam adetim takvime göre 4 şubat gelmesi lazım ama bana göre 5 şubat başına gelen var mı ?