Rüzgar’ın doğuştan sol kulağında ear pit var. Bunun için mr’a girdi. Sonuçları aldım. Eşimin kuzenine gösterdim. Kendisi odyometrist az çok anlıyor. Kulakta sorun yok fakat sol gözde ‘araknoid kist’ saptanmış, dedi. Sonucu pazartesi göstermeye gideceğim.
Bu kist hakkında bilgi sahibi olan ya da aynı sorunu yaşayan var mı? İnternete çok bakmak istemiyorum. Baktığımda kelimeleri kendimce anlamdırıp canımı sıkıyorum..