mineoksuz11 Cns62033 bana bugün sağlık ocağında öneriyoruz ama istemezsen 24. Haftandan sonra 2-3 gün açlık tokluk şekerini takip et o haftalarda çıkma ihtimali yüksek oluyor dediler
Cns62033 Doktor açlık tokluğa bi kez baktı gerek yok dedi şeker e ama başka doktor da ısrarla yaptır diyor anlamadım ki kafam karışık