Oyku60 Merhaba 🫶🏻 Ay esimi yanlis tanitmak istemem cok üzülürüm :) Normalde Bi kizimiz olursa Ismi Kumsal İlay olacaktı, Gorumcem benden 2 ay once gebe kaldi ve O ilay koymak istedi bende bisey demedim. Esim israrla o da koysun bizde koyalim icinde kalmasin dedi ama icime sinmezdi. Kumsal koyalim ikinci secelim dedik bu sefer kumsal tek basina istemedim.
Ilk cocugumun adi Devrim Ata , esimde oneride bulundu Evrim nasil olur iki kardes isimleri benzer dedi icime sinmedi ama o o kadar cok begendi ki kiramadim , Alâ ismide gorumcem onerdi benim hosuma gitti Oyle kaldı. Cok tatlisiniz tesekkur ederiz 🙏🏼🫶🏻 Oglum karnimda savaş veriyodu dogdu ve hala oyle kizim karnimda resmen uyuyan güzel hareketleri cok cok az doguncada oyle olur diye hissediyorum yorumunuz sevindirdi 😅