Kaç haftalıksın canım ? Ben 24-25 haftalarımda çıkardım 20 lik diş birde daha önce çektirmiş olduğum dişin kökünden geldi , resmen 1 ay sürdü kulağıma vurdu ağzımı kapatamıyordum o derece kasıyordu ağzımı üst dişlerim alt dişlerim birbirinin üstüne basmıyordu bile 🤦🏻♀️ sonra dişçiye gittim ve bana 20 lik çıkardığımı ağrının da bundan kaynaklı olduğunu bu haftalarda istersem çektirebileceğimi ama yinede doktoruma danışmamı söyledi çünkü gebeliğin belli haftalarında dolgu kanal tedavisi gibi işlemler yapılıyormuş 2.trimester da özellikle.. daha sonra kendi doktoruma sordum dolgu yaptırabilirsin ama çekim yaptırmanı tavsiye etmiyorum parol ve minoset kullanarak hafifletmeye çalış demişti izin vermemişti.. allahtan çok uzun sürmeden ağrısı geçti ve rahatladım.. demek ki çıkacağı kadar çıktı sonrada durdu 😂 parol pek etki etmiyor haklısın ama ondan başka da ağrı kesici içemiyoruz ne yazık ki.. doktoruna bir danış sen yinede başka bir çözüm önerisi sunar belki