MeltemTarhan123 Meraba arkadaslar ben 15 haftalık hamileyim ve Zubeyde Hanıma gıdıyorum ankarada yasayanlar bu hastanede etlik keçiören tarafında devlet hastanesinde önerebilceği doktor var mı Zubeyde hanımda Sevgi Koça gidiyordum ama hiç hiç memnun degılım koskoca 15 haftada sadece 1 kez ultrasonla baktı oda kalp atısı için dinletmedi bıle son 1 aydır da kan alıp alıp sadece sonucuna normal deyıp gonderıyo 2 hafta sonra gel deyip acaba onun yaptıgı normal mi değistirsem aynı bi doktorla karsılasırmıyım varmı önerileriniz
Gzmocl MeltemTarhan123 canım derya burankulu doktoru siddetle tavsiye ederim. Kuzenim tup bebek ona gidiyor ve cok ilgili kendisi. Bana denk gelmedi gitmeyi isterdim. Randevularini bi takip et derim
MeltemTarhan123 Bide onu deneyim yoksa ne vitamın takviyesi var ne konusması ne ultrasonu kan alıp alıp yolluyo baska bi açıklama vs yok sanki hayır olsun dıye calısyo hanım efendi