Umran_r1103 Sevgigulsen benim 31 de 2100 gramdı şu an 33 üm haftasonu tekrar gitçem bakalım kaç olmuş dobişko benim oğlan biraz iri de 😅
karaguzelirem_ Canım çok normal inan bana 31+4 de ben gittim en son şuan 35 haftalığım 1700 gram 42 cm di boyu aynıymış kiloları bebeklerimizin, benim doktorum boylu olacak dedi hep haftasından uzun çıktı ultrason da şimdiye kadar.. hiç endişe etme çok normal ☺️
Umran_r1103 Betusko şeker yüklemesi yaptık ama çok şükür bi sorun yok biraz da genle alakalı olabilir ben de babası da uzun boylu kalıplı