maviiii61 Merhaba arkadaşlar, bebek hareketleri için henüz erken heralde, hisseden var mı acaba ilk hamileliğim bu arada 🤷♀️19 unda tetanoz aşım var, 22 sinde detaylı ultrason var sizler neler yaptınız 🤔hala göbeğim çok fazla belli değil 😒
YeniGelinMeselesi Benimde ilk gebelik 16+2 de hissettim seyirme olarak 3 gün sonra hissetmedim şuan son 5 gündür yine hissediyorum ama bu sefer biraz daha seyirme değilde dokunma gibi oluyor güçleniyor kızım💜 Göbeğimde vardı zaten kilolu hamile kaldım ama belli oluyor yani şişti biraz yuvarlak hal almaya başladı detaylı benimde 22 sinde olucak inşallah temiz sonuçlar alırız 😌 şuan 18+1 iz
Ozgednc Ben sanki 15 16 haftalarda daha fazla hissediyordum seyirme şeklinde 18e geldik kanama geçirdikten sonra hissetmemeye başladım gobegimde biraz çıktı normalde de kilom var belli olmuyor ben anlayabiliyorum başkaları kilo saniyo ☺️