Pimpirik Merhaba henüz 23 haftalığım toplamda 3 kilo aldım bekarken bel fıtığı başlangıcın var demişlerdi 4 yaşımdada iki taraflı kalça cikikligi ameliyatı olmuşum 1 haftadır sağ bacağımın ağrısından topallayarak yürüyorum yürürken belimde kilitlenmeler oluyor geceleri sizisiyla uyanıyorum bu haftalarda bu kiloyla normalmi bukadar ağrı ? Yaşayan varmı?
Xyz Pimpirik bende de bu durum var bel fıtığı başlangıcı ve sizin gibi kitlenip dönemiyorum bile ama kalsiyum alımına dikkat edin ben onu aksatınca ağrı çoğalıyor kalsiyum kullanın aksatmayınn
Hola Merhabaa dun gece sag bacagimin agrisindan uyuyamadim dizimden baslayip tum bacagima yayilan bir agri. Genelde magnezyum kalsiyum eksikligi diyor doktorlar ki doktorum bunlari bana vermisti icmemistim 😂 simdi akilsin basin cezasi.. 1 kilo ya aldim ya almadim 16+4 haftaligim. Belimdeki agri da basindan beri kuyruksokumuma giriyor cok ayakta kalinca. Kalcama yayiliyor bazen igne batmalari givi oluyor egilirken. Gecmis olsun arkadasim😥 3 kiloyla hic alakasi yok bebek biryere baski yapiyormus doktorum oyle dedi cozumu yok bel icin.