kubra_1206 Kızlar selam, yorucu bir ikinci aşılama süreci sonrası tüp bebek tedavisine başlamaya karar verdik. İstanbul’da Bahçeci veya Brüksel Tüp bebek merkezlerinde tedavi gören oldu mu önerileriniz nelerdir ?
Sibelimm03 kubra_1206 ben var canim, ilki bahceci altunizade de oldu sabri cavkaytar hocamda sonra bruksel tup bebege gitti bende 2ci bebegimi orda yaptm ayni doktorda tavsiye ederim
Limonlukekkk kubra_1206 aret kamar tüp bebekte bi numara arkadaşım ona yaptırdı para ve zaman kaybettırmıo umut taciri değil düzgün nitelikli bi dr araştırın göreceksiniz baya ünlü bahçeci ticarethane
YarenUmut kubra_1206 canım ben bahcecik de 2 defa tüp bebek tedavisi oldum tutmadı. Sonra acibadem prof Bülent tıraş’ta oldum çok şükür tuttu. Kesinlikle tawsiye ederim. Peşin peşin umut wermiyor. Ne yapılması gerekiyorsa onu yapıyor.
Ceylanbjk kubra_1206 Ben halkalıda kendi muayene yeri olan bı doktora gittim çok memnun kaldım biraz bahali ama çok iyi bilgi de veriyorlar bahçeci demişsin orası da pahalı zaten bahceciden daha iyi diyebilirim
kubra_1206 Sibelimm03 Limonlukekkk Pelan YarenUmut Kızlar peki ortalama fiyatları ne tuttu ayıptır sorması bahçeci be brükseli araştırdım ama diğerine de bakıcam şimdi. Bahçecide arkadaşım yeni transfer oldu bi 120-130 bin civarı tuttu tüm işlemler. Sizler ne kadar verdiniz ortalama
Pelan Şişli memorial Semra Kahraman. Laboratuvar olarak Türkiye’nin en iyi yerlerinden biri. Sekiz yıl sonra ilk defa pozitif sonuç gördüm.
Pelan kubra_1206 iki kez rahim filmi artı üroloji muayene, genetik danışmanlık ve pgtli embriyo seçimi 110 bin civarı tuttu. İlaçlar da bunun içinde 25 bin sadece ilaçlara gitmiştir zaten. Ama biz 2023 Eylül gibi baslamistik bu yıl için fiyatlara güncelleme gelmiştir büyük ihtimalle.
YarenUmut kubra_1206 ben 2022 ekimden 2023 mayısa kadar gidip geldim. Genetik tarama eşime mikrocip histereskopi iki defa rahim filmi ilaçlar uzak mesafe git geli falan derken 150 160 bin tuttu hemen hemen. Ama yeni yıl fiyat güncellemeleri ne durumda bilmiyorum
kubra_1206 Limonlukekkk valla ya iki aşılamaya da 28 gitti bari en baştan tüp bebeğe girseydim ne bileyim tutar diye düşündük ama gitti valla kafam karman çorman oldu iyice 😄
kubra_1206 Pelan zam gelmeyen şey yok zaten yine aşağı yukarı 130 çıkacak sayılır nereye gitsem demek ki 😄
kubra_1206 YarenUmut 4.510TL muayene ücreti olmuş tüp bebek işlem ücretleri de 66 küsür dediler, testler istediler yine o civara gelir heralde 150 160 civarı olur muhtemel 🥲
YarenUmut kubra_1206 Allah yardımcınız olsun. Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın çok zor gerçekten.