Pamuk ayy inanmıyoruumm benimkinden önce davrandı senin bebiş :) Haftan gayet güzel ilerledi çok da uzun bi yol kalmadı artık, her şeyin en güzeli en sağlıklısı en rahatı olsun inşallah 🤲🏻 küvöz bence hiiç korkulcak bi şey değil, gayet emin ellerde olucak sen de kalbini ferah tut. Dediğin gibi neler atlatmadın ki bebişin birkaç gün küvözde kalması da neymiş :) Artık tamamen doğumuna ve bebişine odaklanma zamanı, hayırlısıyla sağlıkla kolaylıkla inşallah 🤲🏻 bizi de haberdar etmeyi unutma 🙂