seymaa7 Vajina dış dudaklarda her ikisinde de birden fazla ucu olmayan sivilce gibi bir şeyler var biraz şişler çok fazla kaşıntı vardı öylelikle fark ettim şimdi kaşıntı falan geçti ama sivilce gibi duruyorlar hala
Zeehraaaa seymaa7 siğil Ya da genital varis dir. Bende de var 3 tane kaşıntı ağrı falan yok doğumdan sonra geçiyor diyolar ama geçmez de smear testi alıyolarms yada lazerle yakyolarms varisse doğumdan sonra zaten gider damarların gerilmesinden olabilmektir
seymaa7 Zeehraaaa pazartesi günü kontrolüm var söyleyelim baktırayım diyorum da bi ilacı kremi var mı siz kullanıyor musunuz
Zeehraaaa seymaa7 krem Ya da ilaç varmı Bilmiyorum ama hamileyken zaten mudahele olmuyor ilaç vs. Özel bölgenizi kuru tutun olabildiğince sürekli iç çamaşırı değiştirin. Bide siğil olanlar normal doğum yapamıyormuş bebeğe geçer diye doktor öyle demişti
Dikkat-BebekVar seymaa7 Bende de normalde sivilce olmuyor ama hamileyken sanırım hormonlardan dolayı. Siz yine de doktora danışın 🌸