Nergiz7 Kızlar az önce ınstagramda doğum sancısı yaşayan bi kadının videosuna denk geldim acayip tırsıyorum şu an 😂😂 kız napcaazzzzzzz
Balbebek012 Nergiz7 onlara bakarsak ooo 😁😁😁 kız doğuveriyor ne olacak annemler on kardeşmiş🤣 hiç ona buna bakma sancın geldi mi pırtlat gitsin😁
Esraaaas Nergiz7 bende öyleyim bide sancı çekip sezeryana alınmakta var 😂 ama bebeğimizi kucağımıza alınca herşey unutulur
Seniz6774 umena sezeryanin da sonrası kötü. Yıllarca o dikiş yerini hissetmeyenler var . Ben birinciyi normal yaptım çok şükür hemen toparlandim
Daisyy000 umena Sezaryen sonrası ilk 3 gün hayatı sorgularken ki halim geldi aklıma 😁 Sezaryeni kolay sanmayın 😬
umena Seniz6774 normal doğumda da sorunlar yaşayanlar var burda yazıp doğum yapacak anneleri olumsuz etkilemek istemem ve ben sezaryen oldum hissediyorum dikiş acısı vs de hissetmiyorum geceli coook oldu ☺️🎈 Doğum sancısı ne bilmiyorum mesela Tabiki en güzeli vajinal doğum ama kisiden kişiye değişiyor bu durum Kimine normal doğum zor Kimine sezeryan 😋
Ecemp1610 Seniz6774 hissetme nolcak o bir problem değil ki etrafımda var hissetmeyeler öyle sandığınız gibi bir problem değil o çizgi şeklinde bir uyuşukluk diyorlar hep bende ilk sezeryandı ikinci de öyle olacak annem normal yapmış dikişten 16 gün kıpırdayamamış bile yani kimin nasıl ihtiyacı var kimin konforu nasıl bilemeyiz 😂
gizem-cbn Nergiz7 izlememek gerçeği değiştiriyor mu kaldı ki benim en az 2 bilemediğiniz 3 haftam kaldı 🥲
umena Nergiz7 var ya sezeryanım o kadar rahat geçti o kadar kolay toplandım zorunluydu ama iyiki diyorum hep 😀
Zeehraaaa Sezeryan da normal de kişinin vücuduna göre değişir bence kimisi normali önermiyor kimisi sezeryan ama çoğunluk sezeryanci kadınların 🙏🤣zaten o kadar sanci çekip doğuramamak var bide sonunda sezeryana mecbur kalmak cektigin sancıyla kalırsın 🤣
Nergiz7 gizem-cbn benim Haziran’da, senin çok az kalmış inşallah çok acı çekmeden çok kolay güzel bi doğum yaşarsıınnn 🤲🏼🪻💞
iremdemirr @Nergiz7 6 cm açıklığa kadar normal doğum sancısı çektim zorunlu sezaryene giriceğim için normal doğum yapmıcağımı bildiğim için çok aşırı sakindim ve diyorum ki keşke normal doğursaydım o kadar güzel karşıladım ki bence iş tamamen kendinde bitiyor kafanda ne kadar büyütürsen o kadar acıyor 9 gün oldu sez olalı daha yeni ayaklandım ama hala eskisi gibi değilim🥹