MMercimekk Selam kızlar Antalya şehir hastanesine gittim göray beye kalp atışını dinlemek için eşimi içeri almadı büyük hayal kırıklığına uğradık bu durumu yaşayan var mı. Eşimi de içeri alacak doktor önerisi alabilir miyim
Serife3304 MMercimekk hiçbir devlet hastanesinde eşi içeri almıyorlar bende Antalya şehir hastanesine gidiyorum bu arada tek başıma girdim kalp atışı için. Hatta ikiz olacağını öğrendim ama eşim kapıdaydı ona çıkınca söyledim. Ayrıca kalp atışını doktor bana dinletmedi kendi dinledi ikisinde de kalp atışı var dedi sadece