Arkadaşlar merhaba, Sakarya da olup iyi bir kadın doğum doktoru tavsiyesinde bulunabilecek olan var mı. Bir buçuk yıllık evliyim çocuk isteğimiz var ama olmuyor devlet ya da özel fark etmez iyi bir doktora ihtiyacımız var.
İki ay kadar önce bir doktora göründüm ama tahlil dahi yapmadı sadece muayene edip bir sorun gözükmüyor dedi. Tahlil de değerlere bakması gerekmez miydi