Birsen56 Kızlar aranızda çamşakura tüp bebek bölümüne giden varmı kuzenim için ogidcekte hangi bölüme randevu alınıyo nasıl alınıyo bilgisi olan varmı
Rumeysaaa Birsen56 canım randevu yok orda direk sabahtan kadın doğum hastanesinin içinde tüp bebek bölümü var oraya gidiyosun başvuruyosun