Önceki hamileligimde sogan,mantar,kahve,esim ve corona ambleminden tiksinmiştim.Bunda ise sogan,buzdolap öggggg yazarken bile fena oluyorum,soguk seyler ve soguk havanin kokusu daha da bulantimi arttiriyor ,kahve ve caydan tiksindim ben demlik demlik cay icen biriydim