Yesimkso sizin açıkçası yapabileceğiniz bir şey yok malesef ilk tüp bebek düşükle sonuçlandı benim gelişmedi 6 da gittim kese küçüktü benimde 8 ea kadar Dr bekletti sonra 9 da kendiliğinden düştü. 3. Tüp bebekte tekrar tutundu ama kahverengi lekelerim oldusabah 2 akşam 2fitil ve proluton depot iğne yapuldi 3 hafta, yine 6+2 de çağırdı kesenin içinde bebek vardı kalp atışı da , son adet tarihine Göre hesaplanır , stresle dusmeyecekse de düşer demişti Dr süreç çok zor malesef Allah herkese yardım etsin