Dilaradefe28 Kizlar yarim regl gunum bugun test yaptim negatif sizce ihtimal varmi boyle olup hamile oldugunu ogrenen oldumu acaba ? Bu ay cok umutluydum ….😔😔😔
Gulsah_09 Dilaradefe28 ben reglimden 3 gün önce test yaptim.negatim 2 gün kala kan verdim negatif regl günüm test yaptim.pozitif hemen kan verdim 22 ile ögrenmistim her zaman bi umut var ❤️
Dilaradefe28 Tugcecey hayir belirtim yok acliktan midem yaniyor uyandigimda canim birseyler istiyor bilemedim 😔
Dilaradefe28 Gulsah_09 yaaa şu yorum 😍 okadar istiyorum ki hic bir sorunumuz yok bu 4. Denememiz bakalm bu aydan cok umutluyum umarim sizin gibi banada supriz olur