Keremeral Mervedrn ilk gebeliğimde bende olmamıştı bebeğimi kaybettim şimdi tekrar istiyoruz o yüzden soruyorum benim gibi olup gebe kalan var mı?
aysenily Mervedrn valla benim her zamankinden fazla akıntım oldu ama gebe kalmadım benim ablam ise akıntısı olmadan gebe kaldı o kişiden kişiye değişir bence :)
Mervedrn Keremeral inşallah hayırlısıya bir an önce tekrardan bit evlat sahibi olursunuz sizin için dua edeceğim🙏
Mervedrn aysenily tabiki herşey kişiden kişiye değişir.Fakat kanıtlanmış erken dönem gebelik belirtilerinden biri budur ve gebelerin %90' ında akıntı çoğalarak devam eder