Merhabalar 25inden 29una kadar femara kullandım bu gece 11 de çatlatma iğnem olucak cumartesi aşılamam yapılacak sabah ama açıkcası değerlendirme konusunda kafam karıştı eşim cuma akşam gelicek izine doktor eşin olsaydı iyi olurdu değerlendirseniz şans daha yüksek olabilir dedi ama ben yarın gece değerlendirsem kaçırmış mı olurum ? Doktora sordum daha cevap vermedi bilgisi olan bilgi verebilirse sevinirim