Rabiul Mamaegi pazartesi günü haber vericem 😍 değiştiyse büyük süpriz olacak çünkü alışverişimi ona göre yaptım hep 😂
Rabiul Opheliaxxx umena Esra_4774 Fantastik_leydiyyy Girl_boy_annesu Mamaegi Haftadan beri erkek sandığımız bebişko kız çıktı prenses geliyor 🎀💝
Rabiaskaya https://mutluresim.com/images/2024/02/02/nSemgV.jpg%0A Buna da bakabilir misiniz arkadaşımın
Cansu0888 @Esra_4774 Konudan bağımsız bana da 12. Haftada yüksek ihtimalle erkek demiştiniz doğru çıktı yeni öğrendim 😅
Nilmehtap Rabiul hayırlı olsun 11.hafta neye göre erkek dedi doktor bana da dedi 8 de 7 tahmin tutuyor dedi genital büyüklük ölçümü mü ne yaptı tam anlayamadım ayrıca tecrğbeli bir doktor bizimki bilemedim