Kızlar benim ilk hamileliğimde hiç çatlağım olmamıştı, lierac çatlak kremi falan kullanmıştım. Bunda sadece nemlendirici kullanayım dedim ama 19 haftalık hamileyim bugün göbeğimi bir açtım çatlak dolmuş😢 sorum şu: bu çatlaklar kesinlikle kalıcı mı olur yoksa doğumdan sonra geçenler oldu mu zamanla kendiliğinden