Kızlar bende dış basur var basur memesi dışarda ama o kadar sanciyor ki gece yanması yüzünden sabaha kadar uyuyamadım. Hamileliğimin belki en tatlı zamanları bu yüzden bana zehir oldu kadın doğuma gittim maalesef bebek büyüdükçe ilerler vs dedi yani ben şu an bile zor dayanıyorum daha doğuma üç ay var. En azından şişliği indirip ağrıyı azaltmam lazım. Ilık suya oturdum fayda etmedi:( daha önceden eczane procto glyvenol vermişti oda ya fayda etmiyor, ya da fazla kullandım yan etki yapıyor anlayamadım ne kullanabilirim yasayn var mı dış basur :((((