İş yerimden ayrılacağım. Ayrılma isteğimi belirttim, istifa etmemi söylediler. Senelik sözleşmemiz var, sözleşme bitmeden istifa edersek 3 maaş tazminat istiyorlar. Riskli gebelik geçirmektedir şeklinde bir heyet raporu almam mümkün mü? Yani ben sadece bunun yazmasını istiyorum. 45 günlük bir istirahat raporu istemiyorum. İstifamı güçlendirmek adına gebeliğimin riskli olduğunu belirten ve ayakta çalışamayacağımı belirten bir heyet raporu alabilir miyim?