Humaa 26-27haftadaj beri çekiyorum bende kaç kere ağrıdan açıllik oldum normal diyorlar magnezyum verdi günlük iki tane sade soda iç dedi biraz gecer gibi oldu 34haftaligim yine şiddetlendi acilmadanda olabilir magnezyumdanda dedi en son sanırım doğuma kadar geçmicek benimki