Bendede öyle canım 33ten beri var hala devam ediyor. Bazen nstde düşük sancı olarak çıkıyor genelde bir şey demiyor doktor hep soruyorum. Neye göre sancı oluyor bu ya da kasılma bilmiyorum. Halada yaşıyorum ben mesela. Ama artkk sertleşme olduğunda kalp çarpıntım çok oluyor sertleşme geçene kadar