Kızlar merhaba üç dört gündür alt karnimda baskı ağrı hissediyordum dün doktoruma yazdım bugün cevap vermiş idrar yolu enfeksiyonu olabilir bakmak gerek dedi yarın gidicem kontrole ama korkuyorum gebelikte idrar yolu enfeksiyonu riskli mi çocuğa zarar verir mi korkuyorum bu durumu yaşayan oldu mu :( 13+3 üz bu arada :(