Kızlar dün nstde sancım yoktu. Bugün sanki doğurcakmışım gibi bir şey hissediyorum karnıma ağrı giriyor bir anda bebek dönüp duruyor içerde sol tarafa bir şeyini dayıyor aniden birde kasığın altına bir şey batıyor gibi anlamadım pazartesi sezeryanım var normalle gelcek diye korkuyorum. Sancı denen şey bir günde değişir mi hemen