Neslihankrhmt Son adet tarihim 13 Aralık ama doktorum 20 Aralık olarak değiştirdi 20 Aralık oldu 6 hafta ile uyumlu şu anda dedi bu bir sıkıntı yapar mı , çok şükür kese güzel kalp atışı güzel dedi❤️
snowglobe Neslihankrhmt geç döllenme olunca öyle yapılıyo diye biliyorum. İlk kızımda öyle olmuştu. Bi sorun yok 😊
Sibsibella Neslihankrhmt kizimdayken benimde geç döllenme sebebiyle adet tarihimi değiştirmişti doktor, şimdi 4 buçuk yaşında sağlıkla alın kucağınıza 😍
gizem-cbn Neslihankrhmt banada başta öyle demişti ama sonra haftasıyla uyumlu demişti değişebilir 🤷♀️🤷♀️
momlife10 Neslihankrhmt 22 hazirandi 6 temmuz oldu geç dollenmeden dolayı şuan 30. Haftadayiz çok şükür hersey yolunda
Prensesannesibir Bebeğin gelişimi ultrasonda nasıl ise doktorlarda öyle kabul ediyorlar mesela kalp atışını duyduğumda 6 haftalık hamilesin demişti son adet tarihimi sormadan genelde bebeğin gelişimine göre söylüyor doktorlar
Betul-97 Neslihankrhmt Benimde öyle normalde 26 Ekim ama keseyle uyumlu görmedi geç döllenme olabilir dedi 2 Kasım diye değiştirdi. Şu an 12+6 oldum hiçbir sorun yok.
Hulo2105 Neslihankrhmt benim de öyle oldu canım 11 kasım aslında son adetim ama 18 kasım dedi. Şu an haftasıyla uyumlu 10+5 ❤️
La_Liberte Neslihankrhmt sizin de geç döllenme olmuş. benim son adet tarihim 5 Ağustos’tu. 17 Ağustos olarak değiştirdi. Şu an 24 haftalık oldum. Sizde de bir sıkıntı olmayacaktır içinizi ferah tutun ☺️