Bende devlete giderim diye düşünüyordum sonraları çok araştırdım çok sordum ama kimse devlet için güzel yorum yapmadı 1 veya 2 kişi sadece onlarda tanıdığım cimri insanlar sırf para vermemek için tercih ediyorlar zaten mecbur özele gidiyoruz. Insalalh gönlünüze göre bir doktor bulursunuz 🤲