Aranızda yaşayan var mı kızlar geçen ay aşılama yaptırdım tutmadı. Bu ay 2. aşılamaya başlamak için bugün doktora gittim kist oluşmuş bu ay ara verelim dedi. İlacın etkisi devam ediyor normal yolla da olabilir deneyin dedi. Hamile kalırsam kist bebeğe zarar verir mi onu sormayı unuttum