Maisina Kızlar bugün 26 gün oldu doğum yapalı. Kanamam bi bitiyor bi sarı akıntı geliyor sonra geri kanama başlıyor. Var mı yaşayan dr git demeyin ben de biliyorum gitmeyi doktorumun konferansı var anca haftaya gidebilirim
Nurcan08 Maisina Benimde öyle olmuştu . Doktor kontrolünde enfeksiyon olduğunu söyledi ilaç vermişti . Şuan düzeldi şükür . Bol su için 🙏🏻☺️ Bebişiniz de sağlıkla büyüsün 🍀
yarencaliskan Maisina canım normal bende 5 ocakta doğum yaptım bir bitiyor tekrar bir bakıyorum kan gelmiş doktorum normal dedi
Busraakay_26 Maisina benim de öyle olmuştu hatta 45 gün ara ara kanamam devam etti doktora sarı akıntından sonda gelen kanamayı sormadım normaldir diye düşündüm sonra kendiliğinden birden bitti hatta o sarı akıntım kokuyordu ama çevremde kime sorsam kokar dediği için kontrole gitmedim
Maisina Busraakay_26 bende de sarı akıntıda koku oluyor ama benim dikişlerim de var o yüzden emin olamıyorum