Nacves2790 6+4 te keseyi gördü doktor ama bebek göremedi ilk gebeliğim endişeleniyorum ileriki zamanlarda görünürmü sizce
MomsE Nacves2790 5te keseyi 7. Haftada bebeği ve kalp atışını duymuştuk 1 hafta sonra tekrar gidin mutlaka 🌸
Hamisbayan Nacves2790 benimde kese ve yolk kesesi görünmüştü sadece 7 de gittiğimde bebek göründü canım geç döllenme olabilir
Dynbfofrt Nacves2790 bende o haftalarda bebeği görememiştm hatta sağlıksız alalm diye başka bir doktor korkutmuştu beni. Şu an doğuma 2hafta var😀 endişe etmeyin çok normal
SedaBildirici Sizi korkutmak istemem bende ilk gebeligimde 7.haftalikta kesem boş olarak göründü ve boş gebelik tanısı konuldu doktor 10 güne kadar bekleyelim bebek gorunmezse keseyim alacağını söylemişti 10 güne kalmadan 2 3 gün sonra kanamam başladi ve kürtajla gebeliği sonlandirmistik korkulacak bir şey yok ama bebek gelişimsiz olduğu için keseye düşmüyor senin için daha hayırlısı olabilir bu
semra2598 SedaBildirici sizde öyle olmuş olabilir ama herkeste aynı değil benimde gözükmedi 5-6 haftlarda 7+5 te kalp atışlarını duydum şuan 19 haftalık hamileyim. Genelleme yapmayalım lütfen.
semra2598 Nacves2790 bende de öyle oldu bir hafta sonra tekrardan git sağlıklı gebelikse kalp atışlarını bile duyarsın :))
SedaBildirici semra2598 Herkeste oluyor sende de olacak demedim genelleme yapılacak bi cümlmde olmadı.Basima gelen durumu bildirmek istedim
Busgum Bende sizinle aynı durumdayım 6+2 de gittim kese var fakat bebek yok çok korktum ama herkes 7.haftasında gözükür dedi geç döllenme olmuş olabilir, moralinizi bozmayın hayırlısı ile ikimizde bebeğimizi görürüz inşallah
semra2598 Nacves2790 devlete gidiyorsanız ve bir dahaki sefere gene duyulmazsa ve görülmezse lütfen özele gidip muayene olmadan her hangi bir şeye karar vermeyin bununda uyarısını yapmak istedim çünkü devlette bazı cihazlar eski o yüzden göstermede sıkıntı olabiliyor.
Busgum Nacves2790 bende çok korktum araştırma yaptım bol gebelik olabilir mi diye düşündüm ama çevremde herkes normal dedi haftaya çarşamba gideceğiz tekrardan inşallah o zaman görmüş oluruz
Anne-54 Nacves2790 canım önce benimde kese gozukmustu bebek gozukmemeisti diğer kontrolümde gözüktü merak etme
Bennureyla Nacves2790 zaten gözükmemesi normal lütfen pozitif olun. Benim 6. Haftada kese gözüktü. 10 gün sonra gel bebeği görelim demişti doktor 8.haftamdaydı. Sizinde Allahın izniyle öyle olacak.