1fatma_nurr Kızlar sanki adet olcak gibi bir bel ağrısı var hafifliyor geri geliyor gibi bazende kasıklarımda oluyor bu haftalarda normalmi bu durumu yasayan varmı??
Cerenglr 1fatma_nurr normal canım hepimiz yaşıyoruz hafta ilerledikçe biraz daha şiddetlendi bende hatta
Cerenglr 1fatma_nurr çok fazla ayakta kalmamaya özen göster ☺️ genelde gün içinde ayakta çok fazla kalıyorsan yapıyor
Semayldrd Bende 16+4 yim 15 hafta da başladı hala devam ediyor gün içinde fazla ayakta durduğun zaman ve sandalyede çok oturduğun zaman daha fazla zorluyor beni biraz uzanarak dikkat edilmeli galiba
1fatma_nurr Cerenglr ayakda cok durmuyorum ya gece yatarken bile oluyordu ara ara insan tedirgin oluyor glba rahim büyüyor artık ağrılar artcak