ulkuerdogann öykü çok güzel bir isim, anlamını bilmiyorum ama eliz fe bana çok zarif güzel geliyor, Lina yerine eliz bence. İki işim be begeniyorum aslında, eğer soyadınız da çok uzun değilse iki isim güzel oluyor, çok uzun soyadı olursa zorlukları oluyor