Selam arkadaşlar.Sol yumurtalığımda çatlamayan folekül kaldığı için dr yarina isminde ilaç verdi numaralı falan,hiç kullanmamıştım.içtim fakat regl olmadım usm yaptı kistim gitmişti başkada sorun yoktu.Hep içtiğim duphastonu verdi.Bu akşam ilaç bitiyor iki göğsümün de uçları çok hassas dokununca bile acı oluyo biraz,biri diğerinden bi tık fazla acıyo.Bu normal mi? Adet olurum dimi?