Kızlar 15 haftamda kanama oldu ilaç iğne yazıldı her kanama tekrar ettiğinde doktora gidiyorum 4 kadin dogumcu 1 tane de perinatoloji doktoru gördü kanama nerden geliyo bilmiyorlar çocuk iyi durumda senin rahminle ilgili bir sorun gidi duruyor dedi perinatoloji doktoru 17 haftalık oldum 2 haftadır ara ara devam ediyor kanama yattığım halde kesilip tekrar başlıyor dün pralaton depot iğne vuruldum akşam ondan sonra kanamam başladı tekrar