Lalsay Kızlar 21+4 tteyiz. Bebeğin hareketlerini çok hissetmiyorum ya da farketmiyorum. Siz kaçıncı haftalarda hissetmeye başladınız?
rabiasckn Ben ilk hareketlerini 18 haftalıkken hissettim ama daha çok içimde bir kelebek varmış gibiydi 😅 şuan 23+3 deyiz ve tekmeleri iyice hissetmeye başladım🥰
betulrahimi rabiasckn 20+1 im hala hissetmiyorum yani ara ara küçük tekme atıyor da bide hafif sola kayıp duruyor başka bişi yok