Evhamlikurabiyeanne Bu 3.gebeligim ilk 2 sinde daha kalp atisi bile duymadan izleme cagiriyorlardi gitmeyince sürekli ariyorlardi gelmen lazim diye bunda 11 haftalik oldum hala arayan soran olmadı acaba benim mi bildirmem gerekiyordu cezasi falan var mi ?
bebosmommy Evhamlikurabiyeanne cezası var mı bilmiyorum ama bildirmek zorunlu sanırım ben bildireceğimi bilmiyordum beni arayıp çağırdılar bence bi gidin
Nalinnn14 Evhamlikurabiyeanne bazen hastane bildirim yapmıyomuş sağlık ocağına bizzat gitmek gerekiyor böyle durumda ben özele gidiyodum bildirim yapılmamıştı kendim gidip bildirdim