Kızlar 37+4 teyim bugün kontrolüm vardı bebeğin kafası 41 haftayla uyumlu 101 dedi kilosu da 3400 olmuş ama çatı bakalım normal doğuma ona göre karar veririz dedi çatı bakıldı üst pelvis kemiğim dar alt pelvis iyi dedi normal çok zorlar dediler, bi yanım normal istiyordu ama riske de atmak istemiyorum doğumda bebek sıkışır vs diye çünkü kanala bile girmemiş daha bebek 39-40a kadar iyice büyücek sonuçta hem kendi hem kafası sizin başınıza böyle bir şey geldi mi ? Veya siz olsanız napardınız ?