MomsE benim henüz normal istediğim için gün belli değil ama haftaya çatı muayenesinde dar ve sezeryan denilirse ben de 24 ü isticem güzel tarih bence hem elimizde seçme şansı var daha ne olsun 😂 cts zaten doğumu sabah saatine verirler pazar da öğlen çıkarırlar hastaneden ekstra bi durum olursa da doktoru çağırırlar sonuçta diye düşündüm